2012. december 10., hétfő

vásároztunk

Megvolt az első vásárunk.

Az érdi rajziskola http://www.rajzszog.hu/ szervezett egy kis Téli Kreatív Bazárt.
Nem vagyok rutinos vásározó, sőt, talán még életemben nem voltam semmilyen vásáron, mert igazából nem is vagyok egy kofa alkat. Én az a típus vagyok, akitől, ha megkérdik, mennyi? Akkor visszakérdez, miért tetszik? Vigyed! :)
Inkább az alkotásban vagyok jó, mint az eladásban. :)

Na, hát ettől függetlenül, nagyon jól éreztük magunkat. Családias, jó hangulatú vásár volt, ahol mindenféle szépséget lehetett vásárolni. (Itt megjegyzem, a vásárlásban is jobb vagyok, mint az eladásban. :D )
Nagyon közvetlen és kedves emberek jöttek össze, de azt hiszem ezt is vártam egy, ilyen programtól.
Volt ott forralt bor, tea és pogácsa.... a kertben tábortűz égett, Lea pedig az 5 órás sakk verseny után, - elvileg kimerülten - másfél órát bújócskázott kint a gyerekekkel. :)

Állítólag a vásárból hagyomány lesz, úgyhogy, ha minden igaz tavasszal ismétlés! :)


képek





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése