2012. december 17., hétfő

vásároztunk 2: Védák Háza Karácsonyi vásár

Tegnap debütáltak rucijaim egy vásáron.
Érden a Védák Házában ( http://www.vedakhaza.hu/) karácsonyi vásár volt Karácsonyi varázslat + alkotói vásár címmel.
A vásárra, olyan "Anyukákat" hívtak meg, akik valamilyen kézműves tevékenységet folytatnak, de vállalkozásuk, még kibontakozóban, elindulófélben van... hm...azt hiszem ebbe a koncepcióba én belepasszolok... :)

Szóval a múlt héten befejeztem az utolsó munkámat is (mármint amit karácsonyig beterveztem), készítettem szórólapokat, fényképes katalógust és hónom alá csapva a kis batyumat, belevágtam a vásározás világába. :)

Igazából a célom csak, és kizárólag a tevékenységem népszerűsítése volt. Szerettem volna elindulni valamilyen csapás vonalon, ahol meg tudom mutatni, mit csinálok.
Azt hiszem erre nagyon jó lehetőség volt a tegnapi vásár.
Sok nagyszerű emberrel ismerkedtem meg, akik kedvesek és barátságosak voltak és akiknek nagyon szurkolok, hogy boldoguljanak azzal, amit csinálnak és szeretnek csinálni.

Volt ott kézzel készített szappanos, kerámiás, mézeskalácsos, ott volt Erika az egyedi és személyre szabott takaróival, volt különleges bizsu készítő, selyemfestő, és volt ott egy kedvencem, aki gyerek csatokat, hajpántokat, hajgumikat készített, csak a maga szórakozására, de én első percben beleszerettem a színeibe. :)

Figyel is itthon két csatt, de azt hiszem nekünk ilyen még KELL! :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése