2013. március 13., szerda

Szívecskés duplán

Kísérletképpen gyöngyöztem egy pólót Orsi barátnőm születésnapjára.


Nagyon szép lett, de őszintén be kell valljam, rengeteget is dolgoztam rajta.
Sok-sok gyerekbetegség jött elő az elkészítése alatt, amit annak szeretnék tulajdonítani, hogy ez a póló volt ez első ilyen, nagyobb felfestésű, és bonyolultabb minta, legalábbis a gyerekrajzokhoz mérten, mindenképpen annak éreztem. Most próbálgattam igazából a festékeket (több fajtát is teszteltem, mire megtaláltam a megfelelőt), a festési technikám is szorult egy kis változtatásra, főleg amiatt, mert az ecsetem nagyon kis ugri-bugri ecsetke volt :), és a gyöngyözésnél is alkalmaztam egy-két új flikk-flakkot.

Szóval, azért nagyon szép lett. A tartósságáról még nem nagyon tudok mondani semmit, de remélhetőleg azzal sem lesz gond.

Aztán, mivel két barátnőm van és mind a kettő februárban született, ezért készült még egy majdnem pont ilyen, de mégis más. Pont úgy hasonlít egymásra a két darab, mint, ahogy hasonlít a két barátnőm is. Igenis meg nem is! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése